Polityka prywatności

Często spotykamy się z niezrozumiałymi politykami prywatności, zbyt technicznymi, zbyt obszernymi i napisanymi przez prawników dla prawników. Mamy nadzieję, że ta polityka prywatności okaże się inna i zrozumiała.

Staramy się stworzyć aplikację, w której to zawsze Ty decydujesz i mamy nadzieję, że to widać. Będziemy nadal ulepszać naszą politykę prywatności i informować w aplikacji o ważniejszych zmianach.

Obietnice

Niniejsza polityka prywatności dotyczy tego, co robimy, ale naszym zdaniem ważne jest również, aby rozmawiać o tym, czego nie będziemy robić. Nie będziemy zatem:

  • sprzedawać Twoich danych osobowych,
  • faworyzować określonych sklepów,
  • wysyłać Ci spamu.

Jak działa eGazetka

Gdy mówimy o aplikacji, mamy na myśli naszą witrynę internetową, system iOS (iPhone i iPad) oraz system Android.

Na poziomie podstawowym możesz korzystać z naszej aplikacji całkiem anonimowo. Nie śledzimy Cię ani nie wysyłamy Twoich danych osobowych stronom trzecim.

Gdy korzystasz z naszej aplikacji, pytamy Cię, czy możemy korzystać z Twoich danych lokalizacyjnych. Jeśli nie udzielisz nam dostępu GPS ani nie wprowadzisz ręcznie swojego adresu IP, wówczas my przetwarzamy Twój adres IP. Robimy to, aby pokazywać Ci odpowiednie promocje z okolicy. Patrz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Nie przechowujemy Twojego adresu IP.

Zawsze możesz usunąć te informacje w aplikacji, resetując swój adres w miejscu jego wpisywania.

Masz również możliwość subskrybowania określonych sklepów, zapisywania wyszukiwań, tworzenia list zakupów itd. Możesz to wszystko robić bez podawania nam swojego nazwiska ani adresu e-mail (z wyjątkiem witryny internetowej).

Opcjonalnie możesz dołączyć swój adres e-mail do anonimowego konta, aby móc logować się na innych urządzeniach. Podczas tworzenia konta prosimy jedynie o podanie nazwy, adresu e-mail oraz hasła, aby zapewnić bezpieczne logowanie. Patrz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Hasło jest szyfrowane i nie możemy go odczytać.

Możesz usunąć swoje konto nawitrynie internetowej. Twoje konto zostanie usunięte natychmiast i nie będzie można tego cofnąć. Zawsze możesz jednak utworzyć nowe konto.

Jeśli nie usuniesz konta, Twoje dane pozostaną w naszej bazie danych.

Jak zarabiamy pieniądze

Zarabiamy na trzy sposoby: za każdym razem, gdy otwierasz promocję lub gazetkę, otrzymujemy niewielką kwotę od sklepu. Mamy również produkt o nazwie Insights, w którym firmy mogą zobaczyć, jakich promocji poszukują ludzie, które gazetki są popularne itd. Mamy również produkt o nazwie Incito, który umożliwia firmom automatyczne tworzenie inspirujących gazetek cyfrowych.

Nie faworyzujemy żadnych sklepów i nie ma tu aukcji. Nie wyświetlamy zewnętrznych reklam ani nie sprzedajemy Twoich danych osobowych. Zawsze będziemy dla Ciebie dostępni za darmo.

Preferencje / pliki cookie

Używamy plików cookie tylko po to, aby nasze aplikacje działały, aby można się było logować, zapisywać swój adres, zapisywać wyszukiwania, udostępniać listę zakupów innym itp.

Nie zapisujemy Twojego adresu w naszej bazie danych potajemnie. Adres jest zapisywany wyłącznie w samej aplikacji, dzięki czemu możemy wyświetlać Ci treści z okolicy, ponieważ aplikacja bazuje na treściach z Twojej okolicy.

Powiadomienia

Powiadomienia push

Wysyłamy powiadomienia push tylko wtedy, gdy zezwolisz na to aplikacji i korzystasz z funkcji przeznaczonej do wysyłania powiadomień push. Patrz art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Zawsze możesz wyłączyć te funkcje, aby wyłączyć powiadomienia push. Powiadomienia push można też wyłączyć w ustawieniach na urządzeniu iPhonie albo iPad lub na urządzeniu z systemem Android.

Wiadomości e-mail

Nie wysyłamy żadnych wiadomości e-mail, za wyjątkiem naturalnych sytuacji wymagających kontaktu. Patrz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO:

  • gdy tworzysz konto, chcemy zweryfikować Twój adres e-mail,
  • gdy zmienisz adres e-mail, chcemy zweryfikować Twój nowy adres e-mail;
  • gdy zażądasz zresetowania hasła;
  • gdy Twoje zapisane wyszukiwania dadzą nowe wyniki;
  • gdy ktoś udostępni Ci swoją listę zakupów.
  • gdy sklep, który subskrybujesz, wydaje nową gazetkę.

Dostęp do Twoich danych i Twoje inne prawa

Aby dowiedzieć się, jakie dane na Twój temat posiadamy, zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem hej@egazetka.pl. Jest to możliwe wyłącznie, jeśli utworzono konto z wykorzystaniem adresu e-mail, ponieważ w przeciwnym razie nie jesteśmy w stanie znaleźć Twoich danych osobowych.

Możesz również napisać do nas w sprawie poprawienia nieprawidłowych danych, które z jakiegoś powodu zostały zarejestrowane w aplikacji.

W określonych przypadkach masz również prawo do usunięcia swoich danych osobowych i ograniczenia ich przetwarzania. Pamiętaj, że niektóre funkcje aplikacji (np. logowanie) zależą od Twoich danych osobowych, a ograniczając wykorzystanie swoich danych, utracisz możliwość korzystania z pewnych funkcji. Ponadto masz prawo sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

Kto może uzyskać dostęp do Twoich danych

Wyznajemy zasadę, że dostęp do Twoich danych powinno mieć jak najmniej osób. Dlatego tylko kilkoro zaufanych programistów ma możliwość dostępu do bazy danych, ponieważ każdego dnia pracują nad ulepszaniem aplikacji, podobnie jak tylko kilku naszych dostawców ma dostęp do Twoich danych, aby zapewnić optymalne działanie aplikacji. Nikt nie może zobaczyć Twojego hasła, ponieważ jest zaszyfrowane.

Wszyscy nasi programiści rezydują w UE/EOG i nigdy nie przekazujemy Twoich danych do krajów spoza tego obszaru.

Skargi

eGazetka jest własnością firmy Tjek A/S, która jest odpowiedzialna za Twoje dane. Aby złożyć skargę, zawsze możesz skontaktować się z duńskim urzędem ochrony danych. Dane kontaktowe Tjek A/S' znajdziesz tutaj.

Uwagi końcowe

Nasza praca jeszcze się nie skończyła. W przyszłości chcemy jeszcze lepiej zabezpieczyć Twoją prywatność.

Uważamy, że Twoja prywatność powinna być chroniona za pomocą technologii, a nie słów w polityce prywatności. W teorii można napisać, co się zechce i robić co innego. Dlatego naszym celem są prawdziwe zabezpieczenia, takie jak w aplikacjach do przesyłania wiadomości, które mają pełne szyfrowanie, dzięki czemu możesz pisać do znajomych i rodziny, nie obawiając się podsłuchiwania.

Jesteśmy jednak bardzo dumni z naszego podejścia do prywatności i mamy nadzieję, że zobaczysz, ile pracy w to włożyliśmy.

Strony trzecie

TrackJS

Polityka prywatności.

Zapisuje potencjalne błędy, które występują w Twojej przeglądarce podczas odwiedzin w naszej witrynie. Używamy TrackJS, aby móc szybko naprawiać te błędy. Twój adres IP nie jest zapisywany.

Narzędzie to nie jest włączane automatycznie i jest używane tylko w naszej aplikacji dla systemu Android.

Google

Polityka prywatności.

Narzędzie zgłaszania awarii Firebase

Narzędzie zgłaszania awarii Firebase robi to samo, co usługa TrackJS, ale w odniesieniu do naszej aplikacji dla systemu Android. Zapisuje Twój adres IP i nie możemy tego wyłączyć.

Narzędzie to nie jest włączane automatycznie i jest używane tylko w naszej aplikacji dla systemu Android.

Android

Po zainstalowaniu naszej aplikacji dla systemu Android firma Google dokonuje pewnych pomiarów w ramach systemu operacyjnego. Dotyczy to wszystkich aplikacji i pozostaje poza naszą kontrolą.

Mapy Google

W naszej witrynie internetowej i w aplikacji dla systemu Android używamy usługi Mapy Google, aby pokazywać Twoją lokalizację i sklepy na mapie.

Amazon Web Services

Polityka prywatności.

Amazon Web Services odpowiada za wszystkie nasze serwery, bazy danych i infrastrukturę. Nieustannie doskonalimy zabezpieczenia, zarówno w trybie online, jak i offline. Na przykład włączyliśmy szyfrowanie bazy danych, aby uniknąć fizycznego dostępu do danych w centrach danych Amazon.

Apple: iOS

Polityka prywatności

Po zainstalowaniu naszej aplikacji dla systemu iOS firma Apple dokonuje pewnych pomiarów w ramach systemu operacyjnego. Dotyczy to wszystkich aplikacji i pozostaje poza naszą kontrolą.